A sikertelen belépésnek több oka is lehet. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakrabban előfordulókat:
Amennyiben továbbra sem sikerült belépned, vedd fel velünk a kapcsolatot a support@conos.hu email címen.
A régi és az új rendszer eltérő alapokon nyugszik, ezért a jelszavadat is újra be kell állítanod a fiókodhoz. (Ez lehet a régi jelszavad is, de meg kell felelnie a minimum jelszó követelményeknek, ami jelenleg min 8 karakter)
A jelszó beállítását a Belépési oldalon tudod kezdeményezni.
Ezentúl csak az email címedet és a jelszavadat kell beírni a belépéshez (A régi ProjektPortálon használt felhasználói név többé nem szükséges a belépéshez.).
Azt az email címet add meg, ami eddig is regisztrálva volt a ProjekPortálon, vagyis ahova az értesítő emaileket kapod.
Ha most lépsz be először a ProjektPortálra, vagy épp elfelejtetted a jelszavadat, a belépési oldalon tudsz új jelszó beállítást kezdeményezni. Ehhez mindössze az email címedre lesz szükséged:
Igen. A belépés után ki tudod választani, hogy melyik projekt adatait szeretnéd látni vagy a belépést követően a ‘PROJEKTEK’ menüpontban is válthatsz a projektek között.
A projektgazda részéről minden projektnél van egy személy, aki ProjektPortál adminisztrációját intézi. Adminisztrátori jogosultsággal rendelkező adhat hozzá új felhasználókat, beállíthatja a projektre vonatkozó információkat, beállíthatja a jogosultsági szinteket a dokumentumok hozzáféréséhez.
A projekt adminisztrátor nevét megtalálod Projektinfo oldalon, a projekt adatai alatt. Hozzá fordulhatsz belépési problémák esetén, vagy ha épp valamely dokumentum mappához nem rendelkezel a szükséges hozzáférési jogosultságokkal.
A projekt résztvevőinek nevét és elérhetőségét a ‘RÉSZTVEVŐK’ listában lehet megtalálni. Amikor a projekt adminisztrátora hozzáadja a fiókodat a projekthez, megadja a szükséges kontaktadataidat is (név, email cím, cégnév, telefonszám, projekt szerepkör, stb.), amelyeket más projektrésztvevők is láthatnak, és amelyeket Te is tudsz frissíteni (változtatni, törölni, beírni) bármikor a fiókbeállításaidnál. Ezen adatok helyességét érdemes ellenőrizned első belépés után.
Amennyiben fontos számodra, hogy munkatársaid könnyebben elérjeknek, megadhatod a még esetlegesen hiányzó egyéb elérhetőségeidet is, vagy törölheted a meglévőket, ha már nem aktuálisak, vagy éppen nem szeretnéd a többi projektrésztvevővel megosztani a továbbiaban: